Datenight Sessions

Datenight Sessions

PRODUCTIE

Motief Media

CATEGORY

Commerical

CLIENT

Datenight Sessions

Hoe zet je een nieuw datingconcept in de markt als sexy en betekenisvol, zonder ordinair en pretentieus te worden?


De commerical voor Datenight Sessions had een brede doelgroep: stellen die de liefdesvlam wat willen aanwakkeren, op een positieve en speelse manier. Daarom kozen we ervoor twee koppels te filmen, in twee settings: de woonkamer en de slaapkamer – huiselijk en intiem. Om de kijker mee te nemen in de beleving, hebben we een voice-over toegevoegd. De tekst werkt met een dramatisch verrassingselement, dat het geheel zowel geestig als spannend maakt. De brede toepasbaarheid van het product duid de tekst in rijm, wat de cohesie tussen alle verschillende vormen van liefde benadrukt en voor een muzikaal stukje herkenbaarheid zorgt.




‘Datenight Sessions’ was een nieuw datingconcept: avonden van twee à drie uur, waarin stellen elkaar op een nieuwe manier kunnen leren kennen. Stellen krijgen een pakket met benodigdheden en instructies thuisgestuurd en bepalen vervolgens zelf wanneer ze de avond laten plaatsvinden. Om de aanvraag van de pakketten te stimuleren en natuurlijk het concept te introduceren, wilde de klant gebruik maken van videomarketing.


Eindresultaat: commerical + 4 korte advertenties